Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Luustokartta
Hei!Ennen TT kuvausta minä ainakin juon kotona edellisenä iltana varjoainetta ja samaa litkua juodaan vielä ennen kuvausta. Lisäksi kuvauksen aikana laitetaan suoneen varjoainetta.
Sairastan uusiutunutta ja keuhkoihin metareita lähettänyttä rintasyöpää (uusi 7 vuoden kuluttua ensimmäisestä kerrasta),
joten käyn TT kuvissa kolmen kuukauden välein nyt hoitojen aikana.
Luustokarttakin minulta otettiin juuri. Ennen kuvausta annettiin suoneen jotain radioaktiivista ainetta, jonka jälkeen piti odottaa kuvausta 2 tuntia ja juoda ensimmäisen tunnin aikana runsaasti nestettä.
Kumpikaan kuvaus ei ole aiheuttanut pahoinvointia eikä mitään muutakaan oireita.
Olen käynyt nyt sytostaattihoitojen aikana töissä vointini mukaan ja koska vointi on ollut tosi hyvä, poissaoloja on tosi vähän. Tänään perjantaina olen taas saanut sytoja ja viikonlopun kun kotona lepään, niin luultavasti menen taas maanantaina töihin, näin se on ainakin tähän asti toiminut. Mutta tosi yksilöllistä on tuo töissäkäynti hoitojen aikana, riippuu tetysti työnlaadusta ja omasta jaksamisesta. Minulle työ on tällä hetkellä parasta terapiaa ;)
Voimia ja jaksamista sinulle, odottelu on aina pahinta. Ja tämän sairauden kanssa tuota odottelua riittää!
Terkuin sirpale
- Odottaessa hoitoihinPäiväranta
- Re: Odottaessa hoitoihinannero
- LuustokarttaPäiväranta
- Re: Luustokarttasirpale
- Re: LuustokarttaPäiväranta
- Re: Luustokarttasirpale