Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia Neulasta -valkosolujen kasvutekijästä

Heippa! Minulta loppuivat sytostaatit (3 x Taxotere ja 3 x CEF) vajaa kaksi viikkoa sitten. Sain ensimmäisen taxon jälkeen verenmyrkytyksen ja sen takia minulle annettiin viiden seuraavan syton jälkeen Neulasta-piikki. Minulle ei tullut siitä mitään oireita minään kertana.

Ensimmäisen taxon jälkeen tuli noita luusto- ja lihaskipuja, jotka kyllä olivat aika inhottavia, mutta ne eivät ainakaan minulla johtuneet Neulasta-piikistä, koska sain sen vasta toisen taxon jälkeen. Luulen kyllä, että täytyy olla aika painavat syyt, että yleensä antavat sitä. Mutta toisaalta luulen, että pääsin näistä viidestä viimeisistä sytoista osittain helpolla sen takia, että valkosoluni eivät missään vaiheessa päässeet laskemaan ja näin ne sairaalassakin sanoivat. Mieluimmin toki olisin selvinnyt ilman mitään ylimääräisiä lääkkeitä, mutta hyvä kun tällaisissa tapauksissa on tarjolla tätäkin hoitoa, että kaikki saadaan hoidettua.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 7.7.2007 klo 22:08:24