Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Muistihäiriöitä
Osalllistumpa vielä tähänkin..kun nyt jo tuntuu, että "en käy ihan kaikilla". Sain siis ekan taxon viikko sitten. Sen jälkeen tekstareita mennyt väärille henkilöille (onneksi olen nykyään niin kiltti, ettei mitään peruuttamatonta ole tullut lauottua..heh). Tänään muka meikkasin huolellisesti, mutta ripsari jäi pois. Mulla tosiaan aina ripsari ollut se tärkein meikki,jota ilman ei joskus tullut mentyä edes postia hakemaan..nyt sitten ihmettelin ystäväni vessassa, että miksi olen niin alienin näkönen? Ja sitten tajusin... Sitten kun piti laittaa mansikoita jätskin päälle, lapoin niitä kahvikuppiin... Ja sitten loppujen viimeksi menin hakemaan miestäni töistä, ja käännyin väärästä tiehaarasta, joka siis ei ollutkaan tiehaara, vaan joku pyörätien liittymä... Se tiehaara oli 20m päässä... Siinä vaiheessa luovutin auton avaimet miehelle, ja kerroin, että kemoaivoisuus tainnut iskeä... No, tämä voi tietysti johtua helteestä tai muustakin, mutta hämmentävää totisesti! Ja huvittavaa!Daisy
- MuistihäiriöitäMolli
- Re: MuistihäiriöitäKarhutar
- Re: MuistihäiriöitäMolli
- Re: Muistihäiriöitämargitta
- Re: Muistihäiriöitäailakki
- MuistihäiriöitäMolli
- Re: MuistihäiriöitäPikis
- Re: Muistihäiriöitädaisy
- Re: MuistihäiriöitäKarelia
- Re: Muistihäiriöitäseisoo yksin
- Re: MuistihäiriöitäKarelia
- Re: Muistihäiriöitälouhinen