Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Xeloda hoito-ohi, nyt parannellaan jalkoja.
Niinhän siinä sitten kävi että eilen lopetettiin Xeloda lopullisesti.13 kuuria kärsitty ja loppu kuukaudet oli täyttä tuskaa, aivan vuodepotilaana vahvoilla särkylääkkeillä olin 3 viikkoa, Pääsin ihotautilääkärin konsultaatioon, mikä oli tosi hyvä juttu kun sain nyt oikean hoidon ihoon. Kaksi päivää sinkkihauteita käsiin ja jalkoihin ja iltaisin kortisoni salvaa 3 viikkoa. Lääkäri soittaa minulle viikon päästä että onko helpottanut. Kipulääkkeenä menee oxynorm 5mg+paracetamol 1g+burana 3x vrk. Oxynormin pitäisi pystyä lopettamaan viikon päästä.Ihanaa oli kun ihotautilääkäri sanoi että olenko tietoinen että nämä voimakkaat reaktiot yhdistetään usein hyvään hoitotulokseen !!!! Ihanan kannustavaa kun juuri on rypenyt syvällä itsesäälin syövereissä että miksi taas saan näin pahat reaktiot.
Nyt on sitten vaan jaksettava uskoa että tämä määrä riittää syövän poissa pitämiseen. Avastinia on siis tarkoitus antaa vuoden verran jos syöpä ei sitä ennen tule takaisin. Mutta nyt olen ilman avastiniakin 4 viikkoa. Onkologi kyllä rauhoitteli ettei mitään hätää. Nämä määrät mitä on päätetty antaa on vain teoreettisiä. Olen saanut jo niin paljon ja hyvällä vasteella ettei pitäisi mitään haitata vaikka 2 viimeistä kertaa jää antamatta.
Odotan innolla että pääsen taas lenkkeilemään...toivotaan että kaikki sujuu hyvin. On vain aina jaksettava uskoa siihen,vaikka välillä tuleekin vaikeita aikoja...Hyvää syksyä kaikille.
- Xeloda hoito-ohi, nyt parannellaan jalkoja.riitta47