Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Päänsärkykokemuksia
Hei,Änkeänpäs tähän vastaamaan. Minulla alkoivat sytot 29.10. ja ensi maanantaina siis odottaa toinen satsi (taxot + xelodat). Ensimmäisen kerran jälkeen loppuviikosta alkoivat järkyttävät pääkivut, joihin eivät tavan särkylääkkeet tai oikeastaan mikään auttanut, lopulta päädyin tuskaisena päivystykseen.
Tähän mennessä on arvioitu että kyseessä olisi migreenityyppinen särky, eivät toki voi varmoja olla onko oire sytoihin vai muutoin tämä tilanne laukaissut. Soittelin kanssa polille ja olivat ainakin toistaiseksi sitä mieltä ettei esimerkiksi kuvauksia tarvitse tehdä mutta tarkkaillaan.
Itse sain samankaltaisen vastauksen että vain kerran aiemmin on ollut heillä tapaus jossa oikein kovia pääkipuja on ollut, silloin piti vaihtaa taxoista toiseen. Eli ilmeisesti ei kuitenkaan niin kovin yleistä ole?
Oma särkyni oli jotain aivan kamalaa, yöllä saatoin nukahtaa pariksi tunniksi kerrallaan mutta aina kun silmät aukaisin oli särky siinä.
Nyt ei ole ollut kahta päivää peräkkäin ettei lääkettä olisi tarvinnut ottaa, mutta ihan niin pahaksi ei enää tilanne ole mennyt.
Ja niin, itse ole koittanut pitää huolen syömisistä, ulkoilusta jne. Pahoinvointin en ole lääkkeitä ottanut kuin pari pitkillä aikaväleillää ihan ensimmäisinä hoitopäivinä.
Toivottavasti saat kivut pysymään kurissa :)
- Terhikki
- Herätessä päänsärkyäpiikup
- Re: Herätessä päänsärkyäkuurankukkanen
- Re: Herätessä päänsärkyäKarhutar
- Ja hemoglobiini unohtui...Karhutar
- Re: Herätessä päänsärkyäpiikup
- PäänsärkykokemuksiaTerhikki
- Re: Päänsärkykokemuksiapiikup
- Re: Herätessä päänsärkyäKatjuliini
- Re: Herätessä päänsärkyäulriikka
- Re: Herätessä päänsärkyäminttu84
- Re: Herätessä päänsärkyäpiikup