Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Päänsärkykokemuksia
Ikävää juttu nuo päänsärkysi. Itselläni oli entisessä elämässä tosi harvoin pääkipua ja ajattelin tuolloin suurta myötätuntoa tuntien mm työkaveriani, jolle päänsäryt olivat lähes päivittäisiä.Mä oon kans ulkoillu joka päivä. Olen tehnyt samanpituisia lenkkejä kuin aikaisemminkin, mutta jos ollut monen asioiden hoitopäivä, olen kävellyt kohteesta toiseen aina mutkan kanssa.
Ja sitten tämä oma, herätessäni jyskyttävä päänsärky. Tänä aamuna sitä ei ollut.
A) Loppuiko kun kyselin täällä, onko jollakulla vastaavia kokemuksia vai
B) Join illalla 7 jälkeen kupillisen kahvia > pitääkö nyt varmuden vuoksi juoda joka ilta... vai
C) Onko selitys haettavissa niinkin kaukaa, että johtui siitä, että ajankohta oli sama kuin estrogeenilaastari+Provera -käytön aikaan tänä ajankohtana alkoi aina vuoto. Tuli tuokin mieleen, koska parina edellisenä yönä myös hikoilin (eli lakanoita on vaihdettu tiuhaan), vaikka YA:n pillerit ovat muutoin pitäneet vaihdevuosioireet poissa. En myöskään hikoillut viime yönä.
Mittasin eilen ja tänä aamuna verenpaineen ja aivan oli normi lukemat.
Piiku
- Herätessä päänsärkyäpiikup
- Re: Herätessä päänsärkyäkuurankukkanen
- Re: Herätessä päänsärkyäKarhutar
- Ja hemoglobiini unohtui...Karhutar
- Re: Herätessä päänsärkyäpiikup
- PäänsärkykokemuksiaTerhikki
- Re: Päänsärkykokemuksiapiikup
- Re: Herätessä päänsärkyäKatjuliini
- Re: Herätessä päänsärkyäulriikka
- Re: Herätessä päänsärkyäminttu84
- Re: Herätessä päänsärkyäpiikup