Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyövän tulos
Kyllä, aion voittaa tämän taistelun! Tässä pakkailen tavaroita Lapin reissua varten ja mieli on kohtalaisen hyvä. Toki näin, että ajatukset pyörivät syövän ja hoitojen ympärillä. Yksi päivä mietin sitä, että jos minulla ei olisi tätä tautia, mitähän minä miettisin ja mitä murehtisin...varmaan jotakin ihan "jonninjoutavaa".Dreenin poissaanti on mukava asia, siitä on hyvä jatkaa leikkuksesta toipumisen tiellä,on yksi etappi takanapäin. Minulla tulehduksen aiheutti kudosneste, jota ei saatu pukteerattua pois, sillä sitä oli niin syvällä, kävin neljä kertaa punktiossa, viidennen kerran onkologi yritti, mutta ei saanut mitään ulos vaikka leikatulla alueella oli selvästi nestettä. Mutta nyt huomaan jo, että antibiootti on vähän auttanut. ja tosiaan, ei mitään öljyjä saa laittaa leikatulle alueelle. Kaikkea hyvää vaimollesi ja sinulle, olkoon enkelit kanssanne!
- Rintasyövän tulosSini-likka
- Re: Rintasyövän tulosgugi53
- Re: Rintasyövän tulosJanna61
- Re: Rintasyövän tulosSini-likka
- Re: Rintasyövän tulosAnskuli
- Re: Rintasyövän tulosMarjisW
- Re: Rintasyövän tulostullis
- Re: Rintasyövän tulosTellme
- Re: Rintasyövän tulosTellme