Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Terveiset Iloisesta-Itäsuomesta
Hei kaikille!Olin eilen kolmannen kerran hoidoissa. Tässä munasarjasyövällä on styjen tiputus kolmen viikon välein. Kattelin vähän määriä että taxolia meni 370mg ja siten karboa 750mg.Mitenkään varma en ole osasinko pussin kyljestä oikein lukea. Jo on jykevät eväät on kolmeksi viikkoo.
Tässä taudin "kriisissä" olen nyt siinä vaihessa, että jotenkin alkaa hyväksyä että tämä on nyt miun kohdalle sattunut ja tämän kanssa on hetki kerralaan eteen päin mentävä. Aluksihan oli reaktio, etten usko, että minulle. Sen jälkeen, että miksi minulle. Tuli tunne, että kuka kostaa ja mitä. ALko suuri epäily hoitohenkilökuntaa kohtaa ym ym. Mutta näitä asioita voi tulla ja tuleekin viellä usein pintaa.
Tämä syöpä on "vihiliäinen" uusi helposti ja kaikkea muuta ikävää. Mutta sitä en halua tänään miettiä. Opettelen elämään päivän kerrallaa ja nauttimaan siitä. En märehdi menneitä en stressaa tulevalla. Vaikea taito, mutta opettelen ;). Minussa elää suuri postiivisuuden "henki" joten uskon paranemiseen.
Mutta mikä tärkein olen kuitenkin tämän asian antanut Taivaan Isän käsiin, ei tämän kanssa yksin jaksa. Se helpottaa.
Oikein hyvää Toukokuun alkua teille ihanat siskot.
t. pike
- Terveiset Iloisesta-Itäsuomestapike44