Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
hoidot ohi
2 viik.ollut totuteltaessa kun hoidot ohi.rintasyöpään ja 1 varijaan sain 3 taxoa,3 CEFiä kylläkin 4 ja 5 viikkoa oli vikojen väli.kun märki leikattu ontelo.kun olin antibiooteilla.33X Sädetystä.Tammikuun lopussa Häm.linnassa kontrollit.S-lomalla olen 31.12 asti.Ai niin,muisti pätkii.Sainhan Tamofen lääkityksen kun syöpä hormooniperäinen.En ole osannut pitää tätä syöpää vielä kummallisena.Nauran että "läpihuutojuttu".kun olen sairastanut v.-93 neurofibromatoosia.Hermo-sidekudos kasvaimia kehon sisällä.Ne painaa ja kipuja on.Niillä moninkertainen riski muuttua syöväksi.joten jotenkin osasin odottaa itselleni syöpää.kun suvussani on erisyöpiä.rintasyöpä(2 eri pattia)rintaan kasvoi noin 1vuodessa. Olen aika väsynyt ja henkästyn helposti.En tiedä miten jaksan vanhustenhoitotyöhön?Kivuttomina pv:n jaksan jotenkin.Jännittää.Yritän elää päiväkerrallaan.mutta vaikeaa se on.Mieskin lomautetaan vähintään 2kk töistä.Talovelkaa liikaa.Aina eletty kädestä suuhun.mutta jos siitäkin tiukkenee.Yritän ajatella että silti kaikesta pääasia on jos jään henkiin ja lapseni terveinä pysyisi.ja joku koti on....vanhin lapseni sairastaa munuais-SLE.tä.joka ei parane koskaan.Haluaisin kuulla toistenkin kertomuksia. Huumori on tärkein jaksamisjuttu ja vertaistuki!Eeva
- hoidot ohirintasyöpä
- Re: hoidot ohiSini-likka
- Re: hoidot ohirintasyöpä