Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoitojen haitat
Mietin tuota asiaa, että mitenkä on tutkittu ja onko näyttöä siitä, että jotkut arstilan pillerit auttaisivat sydänlihasta? En ole lukenut kirjaa ja en varmaan luekaan. Näin maalaisjärjellä ajattelen, että jos nuo pillerit auttavat sydänlihasta selviytymään niin kai ne auttavat noita mahdollisesti jäljelle jääneitä syöpäsolujakin selviytymään elinvoimaisina.Kardiomyöpatia voi tulla myös jonkun infektion jälkiseurauksena. Minun tyäkaverini sairastui siihen nuori ihminen, eikä ole koskaan säteitä saanut. Tuttavapiirissäni on myös nuori jolle on sydän vaihdettu ko. taudin takia.
Jostakin olen lukenut ja eikö näillä palstoillakin ole käyty keskustelua arstilan väittämää karnosinin suojaavasta vaikutuksesta aivoihin sytostaattien aikana.
Jokainen tietysti tekee omat ratkaisunsa ja ihminen on hyvin heikoilla ja manipuloitavissa silloin kun sairastuu, mutta minä luottasin kyllä enemmän terveelliseen ruokavalioon ja koululääketieteeseen, jossa tieteellisesti todistetaan asioita eikä mututuntumalla.
En voi sille mitään kun tulee rahastuksen maku ko. herran kohdalla.
Kertokaahan muutkin mielipiteenne ja onko joku saanut näistä tabuista
jotakin apua?
Kohta sataa lunta ja maailma muuttuu valoisammaksi.
Hyvää syksyn jatkoa
- Sädehoitojen haitattullis
- Re: Sädehoitojen haitatrintasyöpä
- Re: Sädehoitojen haitatpelakuu
- Re: Sädehoitojen haitatJoutsenlaulu
- Re: Sädehoitojen haitatTulevaisuus?
- Re: Sädehoitojen haitatpelakuu
- Re: Sädehoitojen haitatgugi53
- Re: Sädehoitojen haitattaistelu-62
- Re: Sädehoitojen haitatJanna61
- Re: Sädehoitojen haitattaistelu-62