Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ensimmäinen kolmoishoito takana
Hei!Minulla oli leikkaus 3/07 ja 6xsytot..taxo+herceptinx3 ja cefx3.Hoidot loppui elokuussa ja nyt olen palannut töihin ja voin ihan ok.
Hoidoissa raskainta itselle oli juuri se,että mulla ainakin olo vaihteli niin paljon.Ekat kolme hoitoa selvisin kutakuinkin..cef oli vaikeampi.Mulle ei esin primperan sopinut ollenkaan pahoinvointia helpottamaan,kytril auttoi jonkin verran muttei sekään kokonaan oloa kohentanut.
Lepo..ja olotilan sietäminen oli ainut keino selvitä ja jaksaa..mennä eteenpäin..päivä kerrallaaan.Maanantai oli aina tiputuspäivä ja torstaina olo tuntui vähän helpommalta..sunnuntaina jaksoin jo liikkua,ulkoilla ja touhuta suht"normaalisti".Näin mentiin viikosta toiseen ja lopulta koitti se päivä,että hoidot oli ohi ja alkoi palautuminen normaaliin arkeen.
Nyt kun taaksepäin tuota aikaa mietin,olihan se elämäni erilaisin kesä!!!kaikki tuntemukset ja tunteet siinä ennättää läpi käydä,kun noiden hoitojen kans kamppailee.
Se on kyllä hyvä visioida itselle,että ne hoidot tarkottaa hyvää ja paranemista!!!
Kaikille teille näillä sivuilla..voimaa ja uskoa siihen,että selviätte..jaksatte hoitojakson,sytot ja säteet... ja ELÄMÄ KANTAA..
terkuin mona
- Re: ensimmäinen kolmoishoito takanaellinoora
- Re: ensimmäinen kolmoishoito takanapäivänsäde
- Re: ensimmäinen kolmoishoito takanamona
- Re: ensimmäinen kolmoishoito takanatanssityttö