Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Neulastan aiheuttaman kivun hoito

Hei

Minun omista hoidoistani on jo sen verran aikaa, että silloin ei tiedetty tästä mahdollisuudesta mitään, mutta sitä todellakin kokeillaan ja tutkitaan valtameren tuolla puolella. Antihistamiinit eivät kuitenkaan ole täysin ongelmattomia lääkkeitä, sillä niillä on paljon yhteisvaikutuksia useiden lääkkeiden kanssa. Niinpä kannattaa puhua ensin oman onkologin ja farmaseutin kanssa, ennen kuin alkaa omin päin alkaa kokeilla loratadiinia kipulääkkeenä.

Minä jouduin pistelemään Neulastaa kuusi kertaa sytojen alusta loppuun, ja minulla luustokivut olivat kerta kerran jälkeen siedettävämmät. Ehkäpä luuydin tottui Neulastaan ja jopa jonkin verran laiskistui, sillä valkosoluarvot olivat aika pitkään alhaiset syöpähoitojen jäljiltä. Toki valkosoluja syntyy luuytimessä vieläkin, niinkuin pitääkin, mutta pienenkin nuhakuumeen alku muistuttaa nykyisin Neulasta-piikistä luustokipujen takia.

Terveisin

Karhutar | 23.5.2013 klo 21:35:09