Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Seksuaaliset halut ja syöpähoidot

Hei!
No onpa jotenkin helpottavaa kuulla, et jollekulle muullekin on käynyt samoin kuin minullekin! Itse jouduin myös palaamaan mielialalääkkeisiin, koska ne helpottivat suuresti oloani. Olen sairastanut 7 vuotta sitten vakavan masennuksen, ja siitä lähtien joutunut käyttämään Mirtazapin-mielialalääkettä. Olen pari kertaa koettanut lopettaa niiden käytön, mutta mm. uniongelmat ovat palanneet, joten olen joutunut jatkamaan niiden käyttöä. Viimeinen koe oli kesällä, ja kestin pari kuukautta, mutta oloni muuttui niin helvetilliseksi, kuumat aallot tulivat rajuina ja usein, uni muuttui pinnalliseksi, ja elämä tuntui kaikin tavoin niin kaoottiselta helvetiltä,että en kestänyt enää tilannetta ja niinpä palasin takaisin ruotuun! Elämä on nyt jotakuinkin siedettävää, tosin kuumia aaltoja tulee, mutta vain muutama päivässä ja nekin aika mietoina. Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä luontaislääkettä olet käyttänyt,ja sekin kiinnostaa kovasti, saitko onkologilta apua?
Ja valitettavasti kai tässä täytyy vaan todeta että parhaat ajat elämässä ovat jo takanapäin ja koettaa tyytyä osaansa ja olla iloinen vaikkapa siitä että hyvä kun ei edes koske mihinkään ;-)!
Punahilkka | 15.11.2007 klo 17:45:08