Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mansikka1 hyvässä voinnissa tänään :)
No on ollut ja paljon kaikenlaisia kipuja. Muummoassa nivusia on jomottanut toisinaan kovastikin, vihlontaa, pistelyä ym ym. Minäkin olen laukannut ylimääräisiä käyntejä useinkin ja valitannut peloissaan jos mistä. Mutta mitään syöpää ei sillloin ole löytynyt. Ihmisen psyykekin on sellanen että kun OIKEIN miettii kipujansa ja sitä että syöpä jyllää nyt tuolla. Kipu kovenee ja ottaa niin sanotusti vallan. Puhun kokemuksesta. Sitten kun saa käytyä lääkärillä tai joskus auttaa pelkkä soitto hoitajalle. Tilanne alkaa rauhoittua. Ja jopa kipukin poissa :) Tässä kerrankin olin vuoren varma että syöpäni on levinnyt luustoon tuonne selkäytimeen. Mulla oli todella valtava kipu ristiselässä, häntäluun tienoilla. Vaadin päästä luustokuviin. Siihen asti kipuni oli sietämätön ja invalidisoi minut sängynpohjalle itkuisena ja ahdistuneena. Kuolemaa odotellen...Lääkäri sitten soitti ja kertoi että luustokuva oli puhdas :) Samana iltana jo lähdin pienelle happihypyllä...Kivut johtuivat 3 ja 4 nikaman kulumista ja huonosta kunnosta. Eli selkälihakse/vatsalihakset huonossa kunnossa + useita leikkauksia + pelkotila. Joten eiköhän tämä ole meille kaikille aika tuttua. Mutta aina se on parempi tarkistuttaa. Saapi sitten mielenrauhan ja JOS jotain löytyy, onpahan aikonaan sitten hoidettavissa. tsemppiä mansikka1- Re: Mansikka1 hyvässä voinnissa tänään :)mansikka1
- Edelleen hyvässä voinnissa :)mansikka2