Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Tässä ihmelääkkeitä, lukekaa apteekin sivuilta kaikista kaikki.

** Ylläpito poistanut linkin **

Sivustalla ei kerrota mistä aine on peräisin, mutta olen sen lukenut lehdestä. Magnesium kaivetaan 1,5 km syvyydestä muinaisestä meren pohjasta, joka on 250 miljoonaa vuotta vanha,kuivunut eikä ole ollut koskaan muiden merien kanssa yhteydessä. Eli on super puhdasta luonnon tuotetta ilman maailman saasteita.
Minä sain luukivut tunnin sisällä selästäni pois ja häntäluun kivun johon pyörän satula kaatuessani iskeytyi erittäin kivuliaasti. Eikä kivut ole tulleet takaisin, Magnesium kipusuihkeella.
En ollut koskaan kuullut näistä aineista, kunnes tuttuni pyysi hakemaan niitä itselleen ja lainasin kokeeksi vaivoihini ja se tehosi kuin taika. Toiselle tutulleni nämä aineet olivat tuttuja, koska hänellä on reuma ja niitä parantelee kipusuihkeella.
Jos on huono sydän, kysy lääkäriltä voitko käyttää.
Tuttuni laittoi reilusti kipusuihketta moneen paikkaan myös terveeseen kohtaan laajasti ja sydän oireisena sai sydämen tykytysta.
Ja vielä Mobilaattia päälle. Kivut läksi, mutta pelästyi tykytyksestä.

Lehdessä kerrotaan, että kun laittaa vain vähän yhteen kohtaan kipusuihketta niin 48 tunnin kuluttua se Magnesium on levinnyt koko kehoon. Minä en saanut mitään oireita, mutta hämmästyksekseni kivut läksivät noloina käpälämäkeen.

Nyt parina yönä on tullut suonen vetoja yöllä jalkoihin ja päivällä pari kertaa käsiin. Eli huomenna ostan Magnesium kipusuihketta ja unisuihketta. Labra-arvoissa B12 vitamiinini on hyvä, joten sitä en tarvitse vielä ostaa. Otin lääkkeet ja kortisoonin maanantaina. Tiistaina ehdin syödä ensimmäisen ateriani illalla ja join ison mulillisen kahvia päälle ja olen valvonut koko yön pirteänä tehden käsitöitä. No, olisin voinut ottaa Melatoniinia, mutta sain paljon mielihyvää käsitöistä kun sain vihdoinin paljon hyvää aikaiseksi.

Kello on nyt 6:30 aamulla, nyt äkkiä Melatoniini purkkiin käsiksi. Päivällä on puolen päivän aikaan meno tärkeille asioille, enkä silloin saa ummistella simiäni ja aivojani. No ei hätää, tulen vähällä unella toimeen.
Jalkateräni ovat toisinaan erittäin kipeät, eikä niillä kärsi kävellä. Tuikkaanpa kipusuihketta seuraavan kerran jalkoihini kun kipu yllättää. Se onkin mielenkiintoista talttuuko neuropatia jaloista. Uskon näin tapahtuvan, koska selkäni syövän haurastamista luistakin kipu läksi.
Lääkärit eivät ota riskiä antamalla luvan käyttöön, jos on sydän oireita. Laita pari suihketta vain yhteen kipukohtaan ja hiero sitä siihen. Tuttuni laittoi kymmeniä suihkeita laajasti kehoonsa, ei ihme että sydän tykytti.
Poista jaloista kovettumat, laita puhtaalle iholle, siitä se imeytyy syvälle kehosi kipukohtaan. Tee pieni koe ensin ja koe ihme!
Toivottaa, anemonet
anemonet | 8.1.2014 klo 06:28:09