Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ODOTUS JATKUU...

Kiitos Karhutar, että jaksat tukea muitakin perässähiihtäjiä vaikka eipä tuo Sinunkaan päiväsi kovin helppo näytä olleen!
Oikeassa olet, pienihän tämä minun vastoinkäyminen tässä vaiheessa oikeastaan on.

Harmillista Toukokuu6, että Sinullakin peruuntui aika. En todellakaan osaa vastata kriteereistä vartijaimusolmuketutkimukseen. Käydessäni kuulemassa tulosta kirurgin (erikoistuva?) vastaanotolla sanoi ettei tiedä tehdäänkö tutkimusta ja siitä yleensä sovitaan mammameetingissä. Hienomotoriikkaa vaativasta työstäni johtuen esitin hänelle vain toivomuksen, että jos mahdollista ko. tutkimus tehtäisiin. Kysymällä leikkaavasta sairaalasta varmaan Sinäkin saat selvyyden. Ymmärrän todella hyvin huolesi.

Voimia myös Sinulle Tinttinen odotukseesi. Mietin tuossa voisko noista hoitajien ja lääkärien kasvomaskeista olla apua tällaisena flunssa-aikana. Varmaankin apteekeista saisi. Aivan hyvinhän niitä voisi kotosalla pitää. Niin ja eikös nuo japanilaisetkin pidä ihan kaupungillakin tv-kuvista päätellen.
Ovatko sitten tarkoitettuja katupölyn vai flunssan ehkäisyyn?
Itse ajattelin mahdollisesti käyttää jos sytoja tulossa.

Voimia ja kärsivällisyyttä odotteluun itse kullekin näinä epämääräisinä aikoina
t.lumikko
lumikko | 13.11.2007 klo 21:06:43