Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulansyöpä
Moi! Mulla oli kans kohtusyöpä, ja leikkauksessa poistettiin kaikki, munasarjat ym.ym. Vaihdevuodethan siitä alkoi samantien. Mutta mulle määrättiin estrogeenilääkkeet. Olen niitä popsinut, kerran jätin ne pois pariksi viikoksi, halusin kokeilla tuleeko mulle vaihdevuosivaivat, ja kyllähän ne alkoivat. Hikoilu kamalaa, mielialat vaihteli. Toi estrogeenilääke ei poista kaikkia vaivoja, edelleen on unettomuutta,ei ole seksihaluja, mielialat vaihtelee ja siihen vaivaahan lääkärit on jatkuvasti määräämässä mieliala-lääkkeitä, ja kun minulla ei ole päässä vikaa, niin niitä en syö! Mutta kyllä ne estr.lääkkeet vähän "tasottavat tietä". Miksi sinä et voi syödä niitä? Mitä tarkoittaa estrogeenialttius? Olen 45v. ja v-v.vaivat olisivat kuitenkin muutoinkin alkaneet. ELÄMÄ ON TÄSSÄHETKESSÄ :) !!- kohdunkaulansyöpäsyöppis
- Re: kohdunkaulansyöpäsyöppis
- Re: kohdunkaulansyöpäveera