Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sairaan väsynyt

Hei !
Itselläni on nyt 1 1/2 kuukautta viimeisestä cefistä ja väsymys uuvuttaa varsinkin iltaisin niin, että ei jaksa kuin käpertyä telkkaria tuijottamaan. Olen ollut kaksi viikkoa töissä ja ensimmäinen viikko tuntui todella uuvuttavalta. Kuten Karhuttarella myös minulla on ollut valkosolut alhaalla ja ne ovat minulla alhaiset myös norm.tilanteessa. Tässä kun on oppinut tätä fysiikkaansa tulkitsemaan, huomaa miten vähän "flunssainen olo" kertoo alhaisista arvoista.
Valkosoluihin ei voi todella paljon esim. ruokavaliolla vaikuttaa, mutta lepo ja ulkoilu ovat aina hyväksi.
Ennen joulua olin kuumeessa ja tuntuu, että se vielä vei voimia alaspäin. Ensi viikolla on verikokeet ja lääkäri ja silloin toivottavasti myös selviää vatsavaivani. Olen nyt syönyt kolme viikkoa Femaria, sillä syöpäni oli hor. posit. Sivuoireita ei ole paljon enempää tullut, sillä jo sytojen aikana tulivat kuumat aallot ja vilunväristykset. Femarin sivuoireita ovat myös luusto- ja lihaskivut, joten aina ei tiedä mikä johtuu mistäkin. Hyväksi olen huomannut jatkaa maitohappobakteerien ottamista, ne kun estävät myös flunssaviruksien tartunnoilta.
Kevätaurinkoa odotellen terv. hannakaija
hannakaija | 17.1.2008 klo 21:35:50