Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mistähän johtuisi korkeat valkosoluarvot?

Hei Kisuliini!

Mulla oli valkosolut ja koko ajan ykäkantissa. Viitearvot ovat 3.4-8.2 ja minulla korkeimmillaan 12.6. Kyselin jo leikkauksen jälkeen asiaa hoitsulta ja hän oli sitä mieltä ettei minulla ainakaan ollut huolta asiasta. Oli sitä mieltä, että lukema olisi yhteydessä trombosyytteihin, jotka nekin olivat minulla reilusti yläkanttiin, niiden viitearvo on 150-360 ja minulla nekin reilusti yli, korkeimmillaan 490. Eikä näihin lukemiin olla missään vaiheessa hoitojen aikana puututtu, ei onkologi eikä sytostaattihoitajat. Tarkempaa syytä noihin korkeisiin arvoihin ei minulle ole kerrottu, vaikka olen sitä kysellyt. Hoitajat eivät ole millään muotoa olleet huolissaan niistä. Päinvastoin. Nämä meikäläisen "ylitykset" eivät kuitenkaan olleet mitkään aivan mahdottomat.
Jos asia sinua kiusaa, kysele nekin lääkärinvastaanotolla. Muista listata paperille kaikki mieltäsi askaruttavat asiat, jotta todella muistat sitten kysyä lekurilta. Näin minä olen tehnyt.
Hyvää viikonloppua
t. Peevikki
peevikki | 11.1.2008 klo 19:21:30