Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: triplanegaatiivinen rintasyöpä

Hei, juu ei löydy tietoa tuosta triplasta, olen yrittänyt etsiä. Englannin kielisiltä sivuilta löytyy jotain esim:
http://hormonenegative.blogspot.fi/
Mutta sen verran olen saanut tietoa haalittua että tähän triplaan ei ole täsmälääkitystä, vielä. Hoitoina leikkaus, sytot ja säteet ja vain toivoa sopii että ei uusiudu. Jostain luin että pitäisi syödä runsaskuituista ruokaa, juoda vihreää teetä, liikkua paljon jne. Nooh nuo ohjeet nyt pätee kelle vain ja mihin vain. Kovasti voimia sinulle hoitoihin ne menevät ohi kuitenkin äkkiä näin jälkeenpäin ajateltuna.
Hoida itseäsi, syö terveellisesti, lepää ja liiku sopivassa, sinulle itselle sopivassa suhteessa.
Olen jo palannut "entiseen" elämään, töihin ja harrastusten pariin, aina tuon tuostakin se syöpämörkö tulee mieleen eli eihän se koskaan kokonaan voi unohtua. Sen kanssa nyt eletään ja yritetään sovussa taivaltaa kohti köppäkymmeniä:) - Syysnainen
Syysnainen | 11.9.2012 klo 12:56:43