Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Femar
Hei !Olen nyt syönyt Femaria joulusta lähtien ja hikoilut ovat olleet odotettua vähäisemmät. Hikoilu on peruukin alla kyllä aika inhottavaa ja silloin kyllä tekisi mieli heittää se pois päästä. Kuuma/kylmä tulee muutamia kertoja yössä. Vilunväreet voivat johtua myös alhaisista valkosoluista, jotka minulla ovat alhaalla. Femarin myötä olen saanut luustokipuja ja toivon todella, että johtuvat Femarista. Minun afos-arvoni oli koholla ja olen menossa labraan ja kontrolliin loppukuusta. Sain myös Efexor reseptin, mutta en ole aloittanut niiiden syömistä. Olen kokeillut myös muutaman kerran ergotaminia, mutta siitä ei mielestäni ollut mitään hyötyä. Otan iltaisin puoliskan nukahtamislääkettä ja sillä nukun noin neljä tuntia ennen ensimmäistä "kuumaa vaihetta".
Gynekologini määräsi minulle myös vaginfem emätinpuikkoja ja niissä on varoitus, että eivät sovellu hormon.posit. rintasyöpää sairastaville. Kysyin asiaa onkologiltani ja hänen mukaansa voin käyttää, tuntuu vain hullulta kun syön horm. estolääkettä ja toisesta päästä lisään sitä. Vaikka lääke onkin paikallinen ja hoitaa limakalvoja, tuntuu vähän hullulta. Miten teillä muilla ?
Nyt kaikki nämä sivuoireet tuntuvat pieniltä, kun odottelen kokeita ja vatsantutkimuksia.
Hyvää viikonloppua terv.hannakaija