Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Täältä löytyy kohtalotoveri

Heippa taas!

Minä sain hoitoina 3 x Taxotere + Herceptin sekä 3 x CEF ja sen päälle 5 viikkoa sädehoitoa. Kestin hoidot kohtalaisen hyvin. Hiukset lähti eka hoidon jälkeen. Pahimmat oireet olivat minullakin vatsan alueella, eli toisin sanoen ummetus vaikeutti elämääni tosi paljon. Arimidex-hoito on aiheuttanut minulle nivelkipuja ja jäykkyyttä. Reilun vuoden hikoilin aivan älyttömästi, mutta nyt pahin on ohitse.

Iloitaan tosiaan tästä päivästä. Sen olen oppinut tämän sairauden aikana, että elämää ja kaikkia pieniä asioita arvostaa ihan eri tavalla kuin ennen. Vaikeuksia on toki ollut aiemminkin. Mieheni myös sairasti rankan syövän eli lymfooman, mutta selvisi siitä kovien hoitojen ansiosta. Myös äitini ja isäni sairastivat samoihin aikoihin syöpää, mutta he molemmat ovat jo päässeet pois tästä maailmasta. Isä menehtyi leukemiaan, mutta äitini kuoli sydänkohtaukseen, vaikka hänelläkin oli takana kaksi sairastettua rintasyöpää. He olivat jo kovin iäkkäitä, joten siinä mielessä se ei ollut ihan niin rankkaa, kuin jos nuorena menehtyy.

Elämä jatkuu syövästä huolimatta ja ollaan siitä kiitollisia.

Lämmöllä Kehäkukka:))
Kehäkukka | 5.5.2009 klo 20:58:41