Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miksi?
Hei!
Minulle tuli kyllä omalla kohdalla ajatus, että rintasyöpääni olisi ainakin yksi syy hormonien n. 15v käyttö.
Syöpäni oli hormonireseptoripositiivinen 100% vaste estrogeeniin ja keltarauhashormoniin. Hormonit ruokkivat varmasti syöpää.
Hormonihoidot aikanaan valitsin, kun se vaikutti suotuisasti varsinaiseen perussairauteeni. Lisäksi minulla oli biologin lääke tähän toiseen sairauteen, ja tilastojen mukaan näillä käyttäjillä esiintyy myös erilaisia syöpiä.
Pakko oli lopettaa hormonit nyt syöpädiagnoosin jälkeen. Alkoi aikamoiset kuumat aallot, kun lopetin.
Syitä syöpään on varmasti useita. Olen itse ensimmäinen rintasyöpää sairastava lähisuvussa, muita syöpiä enemmän. Sisko kuoli sylkirauhas-korvanalueen syöpään, äitini vatsasyöpään ja hänen 2 veljeä keuhkosyöpään, että perimää syöpään tulee äidin puolelta.
Terv. Manti
- Miksi?uukole
- Re: Miksi?Syksy2013
- Re: Miksi?Santruzka
- Re: Miksi?seikkuli
- Re: Miksi?uukole
- Re: Miksi?Liila-Roosa
- Re: Miksi?uukole
- Re: Miksi?Della
- Re: Eletään tätä hetkeä!hoit-su