Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä ja yksihuoltajuus

hei,

kiitos teille molemmille vastauksistanne, niistä oli paljon hyötyä.

olen ollut tosi avoin tämän asian kanssa, vaikka tosiaan haittapuolena saataakin olla voivottelu ja kyselytulva. on hyvä, että lapsikin tietää "kaikkien" tietävän niin hänen on helpompi tarvittaessa purkaa mieltään muillekin jos haluaa. kun kerroin, että mm.opettaja tietää asiasta niin tyttö oli yllättynyt, hän luuli, että tämä on salaisuus, opin tässä taas jotain uutta....

täytyy vielä muistaa korostaa hänelle että syöpä ja kuolema eivät välttämättä kulje käsi kädessä kuten tosiaan luokkatoverit saattavat luulla.

tuo toiveiden kertominen tyttären tulevaisuudesta jos minulle tapahtuisi jotain onkin vaikea paikka :-( olen sitä tässä miettinyt ja miettinyt. ja lapsikin on siitä kysellyt. kysyi jo ennen tätä syöpäasiaa... mutta täytyy sekin asia hoitaa.

kiitos avoimuudestanne ja avustanne. menenkin seuraavaksi sinne rintasyöpäyhdistyksen sivuille.

aurinkoisia kevätpäiviä teille :-)
tiitu68 | 23.4.2011 klo 21:12:58