Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Koska se tukka lähtee?

Hei

Minulla alkoi hiukset harvenee 3 vko jälkeen ekasta Taxosta. Sen jälkeenne harveni niin että päässä oli 1/4 osa hiuksia jotka sitten lyhensin lyhyeksi. Takaisin alkoi sänkeä pukkaa toiseksi viimeisen CEFin aikana ja luulin että viimeinen CEF vie loputkin mutta ei.Tuota Taxo hoitoa kolmea kertaa minulle ei voitu antaa kun sain siitä voimakkaan allergisen reaktion ja loppuhoito toteutettiin CEFillä.Ripset ja kulmat sain pitää ne vaan harveni mutta sitä ei juurikaan huomannut.
Peruukkia en ole pitänyt päiväkään, laatikossa edelleen sovituksen jälkeen. Huiveilla, pipoilla ja tuubihuiveilla on menty tämä matka lokakuusta asti. Nyt on päässä yli 10 cm hius, vähän tummempaa kuin oma mutta yhtä suora kuin omanikin. Kovasti toivoin niin kiharaa. Omalla pojalla luonnonkihara hius. Minulla ja miehelläni ja kahdella pojalla on täällä siilitukka ja yksi vähän pitempi hiuksinen tytär. Kovin on yksilöllistä tämä hiusten ja karvoitusten lähtö. Minulla edelleenkin intiimialueen karvoitus on hyvin harvaa ja kainalokarvatkin on vielä pois, toivon etteivät edes palaisikaan.

Tsemppiä ja jaksuja sinulle hoitoihin ja mukavaa kevättä,

Memmu
Memmu66 | 20.4.2012 klo 10:22:05