Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kontrolli jännitystä!

Hei Pike!

Kuulostaa hyvin tutulta. Itsekkin jännitin kovasti ensimmäistä kolmen kuukauden kontrollia. Husissa on niin päin että ensin käydään lääkärissä ja siten vasta mennään verikokeisiin ja niistä sitten soitetaan. Ja kun sitten soitin olikin CA125 lähes kaksinkertaistunut! Nivusista itse löysin pienen herneen kokoisen paukaman, mutta lääkäri sanoi vastaanotolla että se on karvatupentulehdus. No, nyt olen sitten menossa nivusten ultraääneen, mikä on tietysti ihan hyvä asia, mutta olen ihmeissäni kun sieltä ei ehdotettu tietokonetomografiaa. Syöpähän voi olla levinnyt ihan minne vaan =0( Soittelinkin sinne tänään ja eihän siellä ollut lääkäreitä paikalla =0(. Maanantaina palaavat sitten asiaan. Kyllä tässä näköjään saa itse olla aika aktiivinen että saa kaiken mahdollisen hoidon. On kai minun mentävä sitten yksityiselle siihen tietokonetomografiaan jos ei se kunnallisella onnistu. Todella kurjaa tämä odottelu. Taistelun on vaan jatkuttava.

Aurinkoista kevättä kuitenkin kaikille!

Eveliina
Eveliina | 9.5.2008 klo 11:36:02