Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vastauksia kysymyksiin

Hei Kevätmieli ja kaikki muut!

Hyvä että pääsit luustokarttaan, minullehan tuo tutkimus tehtiin jo leikkauksen jälkeen.

Mulla on hormoonikierukka ollut koko hoitojen ajan, kuukautiset olivat ennen sytostaatteja säännölliset mutta niukat ja jäivät pois sytojen alettua tammikuussa. Tamofenia olen syönyt nyt 3 kk ja vaihdevuosi vaivat ovat ikäviä, mutta toisaalta ei ole kuukautisia eikä PMS oireita, joten se on fiftyfifty. Minkälaisen annostuksen sait Kevätmieli Bellergalista? Mulle määrättiin 1-2 tablettia yöksi, lääkehän on kolmiolääke ja ajan autoa päivittäin. Nukun kyllä nyt paremmin ja olen rauhoittunut, hikoilua ja kuumia aaltoja on jonkinverran edelleen. Muuten lääkäri sanoi tiukasti, ettei painoa saa päästää nousemaan, aiheuttaakohan Bellergal painonnousua, en saanut lääkkeen mukaan minkäänlaista tuoteselostetta.

Olin tosi ahdistunut hoitojen loputtua ja olen käynyt psykologin juttusilla muutaman kerran, nyt olo alkaa hieman helpottaa. Tuo Bellergalkin rauhoittaa oloa. Jotenkin hoitojen loputtua on niin täynnä tätä kaikkea ja ahdistaa kun yleiskunto on edelleen heikko eikä jaksa kaikkea mitä haluaisi tehdä.

Rentouttavaa sadepäivää kaikille, ainakin Päijät-Hämeessä sataa ja lähden tästä hakemaan ekaluokkalaista koulusta.
Sartsa | 12.9.2007 klo 11:53:31