Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTU
Onneksi olkoon Ellinoora, leikkauksesi on ohi ja siitä toipuminen on lähtenyt käyntiin. Pidä mieli korkeana ja keskity vain omaan paranemiseesi.Itse kävin eilen kirurgin haastateltavana ja sain tietää että leikkauspäivani on 14.11 eli ensi keskiviikkona, ensin suunniteltiin rinnan osapoistoa, mutta mukana ollut blastikkakirurgi suositteli koko rinnan poistoa, koska minulla on suhteellisen pienet rinnat, sanoi että lopputulos sitten on parempi kun tehdään joskus uusi rinta.
Tiistaina menen ensin kainaloiden imusolmukkeiden gammakuvaukseen ,osaavat sitten poistaa ainakin vartiaimusolmukkeet kainaloista,tässävaiheessa kun en tiedä tarvitseeko kainalosta muuta poistaa.Täytyy sanoa että leikkaus jännittää,vaikka olen ollut leikkauksissa ennenkin ,tämä tuntuu jotenkin aivan erilaiselta, ehkä juuri siksi kun ei vielä tiedä millaisia uutisia leikkauksen jälkeen saa kuulla.
Yritän kuitenkin olla valoisalla mielellä, menen päivän kerrallaan ,etukäteen murehtimalla ei voita mitään.
- RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTUellinoora
- Re: RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTUtuutikki-t
- Re: RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTUäityliini
- Re: RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTUellinoora
- Re: RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTUäityliini
- Re: RINTASYÖPÄ, TIKIT POISTETTUKarhutar