Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnankorjausoperaatio
Itse olen vielä alkutaipaleella. Toiset sytot takana enkä ole paljoa ajatellut rinnankorjausasioita. Olisiko tuo ekspanderi asennettu jo rintasyöpäleikkauksessa, jos sellaista olisi päädytty käyttämään? Olen tietoinen, että korjata vois myös vatsamakkaroista (joista kyllä rinnan ainakin minulla saisi rakennettua =) sekä että käytetään selkälihasta/silikonia. Olen myöskin kuullut, että tupakoitsijoille ei käytetä vatsasta otettavaa siirrettä. Onko kenelläkään tästä tietoa? Tosin olen lopettanut tupakoinnin jo ennen syöpädiagnoosia alkutalvesta, mutta olen kuullut, että täytyisi olla ollut joku tietty aika tupakoimatta...Vatsasta tehtävän siirteen leikkaus on kuulema pitkä (noin 8 tuntia), mutta onko selkäsiirre yhtä iso leikkaus. Minkälaisia kokemuksia teilla on leikkauksesta toipumisesta? Sairaalassaoloaika, leikkauksen jälkeinen pahoinvointi ja kivut jne?
Terveisin Katjuliini
- RinnankorjausoperaatioSitähän se oli
- Re: RinnankorjausoperaatioKatjuliini
- Re: RinnankorjausoperaatioMemmu66
- Re: RinnankorjausoperaatioKatjusmaaret