Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Helatorstaita siskot

Heippa Thunder ja muut siskot,

helatorstai-ilta on mennyt mukavasti täällä lounaisessa Suomessa, aurinko paistaa ja olo on oikein hyvä. Rikkaruohoja kitkin nurmikolta.
Mulla leikattiin oikean puolen kokopoisto, ja samalla meni kainalosta kaikki. Kun kävin kirurgin jälkitarkastuksessa, hän se rytkäisi käden ylös ja sanoi että sinne se pitää jatkossakin saada. No on tullut todella ahkerasti jumpattua ja pumpattua kättä. Pari kertaa kävin nesteitä haava-alueelta poistattamassa, mutta nyt (leikkauksesta on 6 viikkoa) sekä käsi että haava-alue on ihan ok. Kun käden nostaa ylös, ranteesta ja kyynerkuopasta kiristää ja kädessä tuntuu uusia erikoista jänteitä (?), mutta mä luulen että nekin saa jumppaamalla pois, toivottavasti. Onko teillä muilla tullut käden kanssa ongelmia myöhemmin?
Mullakin oli pidemmät hiukset, mutta leikkasin ne sairaalasta päästyäni ihan lyhyiksi. Nyt olen niin tottunut näihin lyhykäisiin, että en varmaan enää myöhemminkään kasvata tämän pidemmiksi. Peruukinkin valitsin semmoisen lyhkäisen -- sähäkän, sanoivat tyttäret :)
Aurinkoa viikonloppuun kaikille -- tässä olis kolme vapaata ennen seuraavaa työpäivää...
tella | 17.5.2007 klo 20:23:38