Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Palaanko taas lähtöruutuun?

En voi ymmärtää...tänään piti olla leikkauksen esikäynti, suunnittelu. Lääkäri, joka ei ollut minua hoitanut ei ollut valmistellut yhtään mitään etukäteen eikä edes tt-kuvia katsonut. TT- kuvien mukaan kasvain muutokset suurentuneet jonkinverran, mutta uusia muutoksia ei ole tullut, paitsi ehkä jotain umpilisäkkeeseen. Suureneminen VOI johtua nesteytymisestä, kun ultran mukaan ei verenkiertoa kasvainten sisällä. Mutta koska nyt ne näyttäisi olevan taas ehkä kiinni lihaksessa ja niissä verisuonissa, niin ei uskaltanut lupaa leikkausta ennenkuin verisuonikirurgin kanssa keskustellut...Nyt taas kärvistelen viikonlopun yli ja varaili varaksi sytostattitiputusta ensiviikolle. Varaili kyllä leikkaustiimiäkin esim urologia, mutta verisuonikirurgi päättää. Ca-125 kuitenkin 2-viikkoa sitten ennen platina-taxotereä 29, ja silti siis olisi kasvanut. Miten voin uskoa että sytot toimii, jos nyt lähtenyt kasvuun.Miten ihmisen alta vedetään mattoa koko ajan.Mistä saan uutta voimaa? Nyt vointi ollut erinomainen, odotanko nyt romahdusta tapahtuvaksi, niinhän minulle alussa ennusteltiin.En ymmärrä kun kuitenkin oma lääkärini puhui mahdollisesta osapoistostakin, nyt ei taas mitään vaihtoehtoja ollut tarjolla. Tähänkö ne keinot sitten loppuu. Sanoi että sitten kun on etäpesäke, niin keinot minun kohdalla vähissä, mielestäni siis sytot ei ole voinut toimia jos jotain uutta näkyy ja silti annetaan sitä samaa...
riitta47 | 10.6.2011 klo 19:29:20