Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nyt se sitten alkaa
Heissan kanssa sisaretKävin tänään siellä onkologin vastaanotolla ja niinhän se on että tulee kaikki "herkut" sitten. 9 kertaa Herceptin, 3 kertaa taxotere ja 3 kertaa kai CEF. osa jutuista meni ohi. Se Herceptin tiputetaan kerran viikossa ja muut 3 viikon välein. ja lopuksi tulee ainakin säteet ja varmaankin myös hormoonit. Kun olen iso ihminen niin saan aineita niin paljon kun saa antaa ilman että että tulee pahoja oireita väärään paikkaan. Tarkoittaa kai sydäntä.
Tänään on sitten itketty oikein kunnolla vaikka olihan tuo kaikki jo oikeastaan tiedossa. Kysyin lääkäriltä tästä minun syövästä niin vastasi että kun olen alle 50 vuotias niin uusiutumis riski on paljon suurempi joten sen takia kaikki hoidot.
23.7 on eka tiputus ja siitä se sitten lähtee. Olisvat aloittanut jo ensiviikolla mutta ollaan menossa vähän reisuun niin siirty.
Tästä on vain yksi suunta ja se on ylöspäin vaikka läpi harmaan kiven.
Terveisin Kutri
- Nyt se sitten alkaakutri
- Re: Nyt se sitten alkaaSipriina
- Re: Nyt se sitten alkaakesän lapsi
- Re: Nyt se sitten alkaaLotteliini
- Re: Nyt se sitten alkaamaaliskuu
- Re: Nyt se sitten alkaaKarhutar
- Re: Nyt se sitten alkaaKarhutar