Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö ketään, jolle olisi tehty uusi rinta rasvansiirrolla?

Siirtojen väli on ollut noin 4 kuukautta..eli siinä ajassa nähdään kuinka paljon siirretystä rasvasta on jäänyt sinne minne pitääkin.Ekan siirron jälkeen otin vain pienemmän proteesin käyttöön ja toisen siirteen jälkeen olen pitänyt pumpulista koska koko eroa vielä sen verran.Minulla oli aikoinaan hormonineg.syöpä joten mitään hormonihoitoja minulla ei ole.Ei varmaan luulisi olevan este?
Rasvaa voidaan ottaa aika monesta kohtaa,minulla otettu vatsasta ja kyljistä,enkä ole niin kovin kipeä ollut vaikka siitä kovasti puhutaankin että sattuis...kipulääkkeillä selviää hyvin.Tosiaankin tämä on aika pitkä prosessi kun tarvitaan tehdä aina uudelleen...vaatii kärsivällisyyttä.Itse en ole katunut vaikka vielä taidetaan tarvita kaksi siirtoa.Olin tässä välissä kolme vuotta yksirintainen,niin enköhän jaksa vielä vähän "odottaa".Kyllähän se rinta vähän kummajainen on kun siinä ei sitä nänniä ole mutta jos olet yksirintaisena uimahallissa käynyt niin ei varmaan paljoa eroa.Itse en yleisissä saunoissa ja uimassa käynyt ollenkaan rinnattomana aikana,jotenkin mulla on mennyt siinä "raja"vaikka hyvin avoimesti olenkin asiasta kertonut.Tsemppiä päätökseen,itse valitsin tämän koska plastiikkakirurgini sitä kovasti suositteli:)
pikkumyy-41 | 4.4.2011 klo 13:24:59