Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ohi on, viimeinen kontrolli takana

Nyt se on sitten ohitse toivottavasti lopullisesti. Tänään oli viimeinen kontrolli syöpälääkärille ja sain lääkäriltä terveen paperit,olen niin helpottunut, kiitollinen ja onnellinen.
Viisi vuotta sitten vedettiin matto jalkojen alta kun sain kuulla sairastavani rintasyöpään, ensimmäinen vuosi tuntui aika toivottomalta rinnanpoistoineen, sytostaattihoitoineen josta seurasi tukaton aika ja sitten opettelu rintaproteesiin ja Tamofeenin tuomiin hikoiluin.
Parina ensimmäisenä vuonna tämä keskustelupalsta lähes päivittäin antoi minulle voimia ja vertaistukea että en ole yksin vaan mulla on paljon kanssasisaria jotka ovat ihan samassa tilanteessa.
Kolmantena vuonna rakennettiin uusi rinta ja tunsin taas olevani kokonainen ja entinen minä.
Elämä alkoi palailla pikkuhiljaa entisiin uomiinsa ja jokaisen puhtaan kontrollin jälkeen usko paranemiseen on vahvistunut.
Kaikille meille ,silloin 2007 sairastuneille suuri kiitos siitä tuesta jonka silloin teiltä sain ja kaikille uusille jotka vasta ovat taistelunsa alussa haluan sanoa että syöpä hoitoineen on rankka tie kuljettavaksi jaksakaa siskot sillä aina on toivoa .
Varmasti tulen jatkossakin vierailemaan tällä palstalla, ehkä harvemmin,mutta olette ajatuksissani.
Hyvää joulun odotusta kaikille. t. tuutikki-tt

tuutikki-tt | 27.11.2012 klo 21:13:11