Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

töihin ensi viikolla

Hei kaikille, työt kutsuu todellakin jo ensi viikolla...aika epätodelliset tunnelmat ovat...en oikein tiedä mitä ajatella. Tilanteeni lääkärini mukaan on hyvä, hän sanoi että sinuna olisin luottavainen. Mitä sillä sitten ikinä tarkoittikin. Merkkiaine oli vähän laskenut lisää ollen nyt 9. Ultra tutkimuksessa mitään uutta ei näkynyt, nesteinen kohta oli puoliintunut ollen nyt 2x1 cm. Paranemiseen tähdätään sanoi lääkäri, miksi vaan aina olen niin epäilevä??? Ongelmani( ja siis ainut, mistä olen kiitollinen) on kipeytyvät jalkapohjat. Johtuu xelodasta, rasvailen ja liotan suolavedessä, tänään kokeilen paracetamolia. Jännittää sen puolesta miten ne kestää hoitotyön, tosin puolipäiväisen eli noin 2-3 työpäivää viikossa. Ihmisten suhtautuminen jännittää, kun itsekkin on epäilevä ja peloissaan tulevasta ei kaipaa enää yhtään sitä lisää muilta. Yksi työ kaveri esim. sanoi että " sinuna varautuisin pahimpaan". Hyvänen aika sitähän olen tehnyt jo yli vuoden, nyt yritän uskaltaa elää niin etten varautuisi koko ajan pahimpaan.Ei tule olemaan helppoa...Kunpa uskaltaisi luottaa tulevaan. Kirjoitin muuten sosiaali ja terveysministerin alaiseen hintalautakuntaan siitä mahdollisuudestani saada tarvittaessa se kallis lääke, niin vastaus oli aika virallinen ja kielteinen. Ainoastaan lääkefirma voi anoa korvattavuutta...Täytyy yrittää luottaa että sitä tilannetta ei tule, että tällä lääkeyhdistelmällä saadaan kaikki pois...Kaikille voimia ja ajatukset jo kohti kevättä...
riitta47 | 27.1.2012 klo 09:46:23