Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Follikulaarinen lymfooma ja seuranta?
kiits vastauksesta ja hienoa jotta sulla on mennyt kaikki loistavasti :) Oliko hoitosi kuinka rankkaa? tuliko pahaa oloa,karvat lähtee jne mitä kaikkea ne nyt pitääkään sisälläään.... Itse olen yrittänyt soittaa sinne sklinikalle jo tänään monta kertaa kun ei jaksais millään odottaa niitä papereita kun tulevat jotta sais sen ns täsmällisen diagnoosin... tosin eihän se muuta tee kuin saan itse tietoa mikä mulla on sen lymfooma sanan lisäks ... mut nyt seuraillaan ja toivotaan että tilanne pysyy ees ennallaan eikä ainakaan seur CT kuvassa edelleenkään löytyis mistään muualta kuin tuosta kaula/niska seudulta ...Suurin haaste mulla on saada mun typerä kuntosali ymmärtää ettei siellä voi käydä, fyysisesti kiellettiin sklinikalla toistaiseks ja mun pää ei kestä mennä sinne kun se omistaja täti on niin ärsyttävästi suhtautunut tähän mun sairauteen kun pyys ns raportoimaan sinne kk missä mennään ja mikä tilanne,, enkä mä ole sille mikään tilivelvollinen mun hlökohtaisista jutuista... mut se on toinen juttu ja toivotaan jotta ratkeaa parhain päin. Näillä mennään ja toivotaan toipumisia kummallekin ja kesän siis ainakin saan vielä olla ilman sen kummempia toimenpiteitä- Re: Follikulaarinen lymfooma ja seuranta? hilleviivi
- Re: Follikulaarinen lymfooma ja seuranta? hilleviivi
- Re: Follikulaarinen lymfooma ja seuranta? melmar