Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaus ohi

Hei taas!

Ikävää kuulla miten olet joutunut kokemaan viivyttelyä ja hoidon hidastelua.Minun oireita aloitettiin tutkimaan viime tammikuussa, otettiin mammografia,uä ja koepala mutta mitään syöpään viittaavaa ei löydetty. Oireiden jatkuessa kesällä otettiin paksuneulanäyte ja silloin syöpä todettiin.Sytostaatit alkoi jo viikon päästä ja nyt viime viikolla leikattiin.

Diagnoosin saatuani olin aika paniikissa enkä jaksanut tai edes ymmärtänyt kysellä sairaudestani kaikkea.Kävin kaikki ne tutkimukset mihin määrättiin enkä liiemmin kysellyt.Eikä tietoa kovasti edes tuputettu.Jonkinasteisia tiedotuskatkoksia minullakin siinä alkuvaiheen tutkimusten kanssa oli mutta niistä päästyä on kaikki mennyt hyvin täällä.
Nykyisin kyselen vähän liiankin tarkkaan kaiken hoitooni liittyvän ja hyvin ne minulle selvitetään.
Nyt jatkuu Herceptin ja Letrozole sekä nähtäväksi jää vuoden alkuun tuleeko lisää sytostaatteja.

Hyvää Joulun odottelua ja voimia sinulle!

Vianna | 16.12.2013 klo 17:11:11