Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
pelko muuttui todeksi
niinhän siinä sitten kävi, että pahin painajainen kävi sitten toteen. sain tänään huonoja uutisia meilahdessa. mulla sitten on essentiaalinen trombosytoosi, mitä ovat epäilleetkin koko ajan. joudutaan kuitenkin tekemään lisää tutkimuksia. yrittävät selvittää, että löytyykö taustalta vielä jotain muutakin. lääkehoito aloitetaan tammikussa, kun jatkotutkimusten tulokset ovat valmistuneet. eli lisää piinaviikkoja edessä...maailma romahti hetkessä, vaikka olenkin valmistanut itseäni kaikkeen mahdolliseen. olo on epätodellinen, en oikein vielä pysty tajuamaan tilanteen todellisuutta. olen ahdistunut ja järkyttynyt, itkettää vähän väliä. ei tätä tunnetta pysty sanoin kuvaamaan...
toivon löytäväni täältä kohtalontovereita, ihmisiä joilla on kokemuksia sairaudesta ja sen kanssa elämisestä. vertaistuki on paras tuki...
päivä kerrallaan taas eteenpäin...
sinivuokko
- pelko muuttui todeksisinivuokko
- Re: pelko muuttui todeksiKarhutar
- Re: pelko muuttui todeksiKarhutar