Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pelottaa
Onko sinulla läheistä, jolle voisit heti kertoa/soittaa, miten vaikeata sinulla nyt on? Mies? Sisko/veli? Hyvä ystävä?Jos et halua kertoa tunteistasi tutuille, on olemassa paljon auttavia tahoja, joihin saat helposti yhteyden joko puhelimitse tai tilaamalla ajan. Kriisiavuista yksi parhaista ovat seurakunnat.
Ei ole häpeä kertoa, että nyt pelottaa ja ihan vietävästi ja että tarvitse sylin ja keskusteluapua!
Se on sekä sinun itsesi, että lapsesi kannalta ehdottoman tärkeää.
Olen varma, että itse auttaisit läheisiäsi vastaavassa tilanteessa, joten pirautapa nyt kaverille ja kutsu hänet kylään! Tai ota selvää, onko seurakunnassasi diakoniatyöntekijää. Tai terveyskeskuksessasi esim. mielenterveysasioihin erikoistunutta sairaanhoitajaa? Tai mikä auttavista puhelimista voisi olla se sinun juttusi!
Häntä pystyyn ja toimeksi. Yksin asioiden vatvominen voi koitua ajan kanssa liian raskaaksi.
- PelottaaMinä-80
- Re: Pelottaaavec
- Re: PelottaaMinä-80
- Re: Pelottaaavec
- Re: Pelottaapallukka