Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pelottaa
Hyvä että olet saanut lähetteen tutkimuksiin, vaadi että tutkivat niin kauan että syy löytyy. Oireita ei ole jos ei ole syytä. Muista kuitenkin, että kun tarpeeksi pelottaa niin sitä tekee kärpäsestä härkäsen ja alkaa hysteeriseksi, ja pian on sellaisiakin oireita joita ei oikeasti ole. Ihmisen mieli kun on ihmeellinen. Tutkimuksillekin on eduksi että tunnistat ne oireet jotka sinulla on oikeasti. Pyri odotellessa tekemään/harrastamaan jotain joka auttaa sinua unohtamaan vaivat vähäksi aikaa, huomaat että jaksat paremmin ja oireetkin realisoituvat. Ongelmasi voi olla jotain vaaratonta, hoidettavissa olevaa. Sinun lapsesi tulee tulevaisuudessa reagoimaan samanlaisessa tilanteessa aivan kuten sinä, joten näytä hänelle että elämässä ei ole niin kauheaa asiaa ettei siitä yhdessä selvittäisi. Itse olen huomannut perinneeni äitini asenteen suhtautumisessa vastoinkäymisiin.Odottaminen on tuskaa, mutta eipä sille mitään voi.
- PelottaaMinä-80
- Re: Pelottaaavec
- Re: PelottaaMinä-80
- Re: Pelottaaavec
- Re: Pelottaapallukka