Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
leukemiako?
Hei, olen 14-vuotias poika ja pelkään että minulla olisi mahdollisesti leukemia. Kevään ja kesän aikana minulla on ollut jonkin verran infektioita, angiinaa, keuhkoputkentulehdusta ja jompi kumpi muistaakseni vielä pitkittyi. Tästä lääkärit tosin epäilivät nielurisojani, kun ne ovat normaalia isommat ja nuo imusolmukkeet ovat aika usein olleet vähän "koholla" tai siis suurentuneet, tarkoitan nyt noita molemmin puolin kaulaa olevia pieniä "patteja", joiden oikeaa nimeä en nyt varmaksi osaa sanoa.Noin kuukausi sitten olin myös keuhkokuumeen takia 2 yötä sairaalassa ja sain antibioottikuurin.
Joissakin paikoissa on myös, yleensä käsissä ja jaloissa vähän aikaa ollut pientä pistelyä, ja olen aina tuntenut että ne olisivat yhteydessä joko luihin tai verisuoniin. Isä ja äiti eivät ole ottaneet minua vakavasti ja minulla on aika useinkin näitä sairaudellisia pelkoja, ja tähän he sanovat syyksi vain kasvukivut, joista itse en niin paljoa tiedä..
Myös kun tänään katsoin niin pari pientä mustelmaa löytyi käsivarsista.
Kuten jo sanoin olen vähän taipuvainen myöskin pelkäämään kaikkia sairauksia ja olen keväänkin aikana pelännyt aivokasvainta ja kaularauhasen(?) syöpää.
- leukemiako?tommi
- Re: leukemiako?viivi
- Re: leukemiako?moody