Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Kuulostaako oireet tutuilta?
Hei!sairasteluni alkoi helmikuun lopussa.Olen nyt siitä asti juossut lääkäreillä ja labrassa,eikä vieläkään ole selvinnyt mikä on...
koko homma alkoi kun minulla turposi imusolmuke nivusesta.sitä vain aristi vähän mutta ei sen ihmeempää.sitten pari päivää myöhemmin kipu lakkasi mutta kuume nousi päälle 38.siinä sitten sairastin pari viikkoa kuumetta ja sen jälkeen patti laski.kerkesin olla noin viikon terve kun taas turposi imusolmuke,tällä kertaa kaulasta.taas meni pari päivää ja tuli kuume ja taas pari viikkoa sairaana ja patti laski.kävin lääkärissä toisella kerralla ja ne epäilivät jänisruttoa.mutta en ole ollut millään lailla kuolleiden eläinten kanssa tekemisissä,enkä metsästä joten se tipahti pois.sitten ne totes et joku outo viirus se on ku ei mitää löydy,et ei voida antaa antibiotteja..sit tosiaan sairastin sen pari viikkoo ja tulin taas terveeks.sit meniki melkee kaks viikkoo kunnes taas turpos imusolmuke nivusesta.sit menin yksityiselle ni se pisti sit röntgenii ja ultraan mut eipä niistä mitään hirveän poikkeavaa löytyny.oli vaan tulehtunu siitä nivusesta useampi niitä ni siks oli se patti niin iso.sit taas piti vaan sairastaa tätä "virus" tautia,joka on uusiutunu.sit nyt uusin sairastelu alko viikko sitte maanantaina ku nosti lämpöö 37,6 ja piti siinä perjantai yöhön asti,jolloin nosti 38,7.aamuksi kuume laski taas 37,6 ja lauantai yönä taas nousi 39,2.sitten kävin taas lääkärillä tuossa maanantaina ja se pisti labraan ja röntgeniin ja lupasi tehdä minulle lähetteen jatkotutkimuksiin jyväskylään(ymmärtääkseni magneettikuvaukseen).niin ja painoni on laskenut 5kiloa sairastelun aikana.
mutta kysymys kuuluukin että kuulostavatko nämä oireet jonkun mielestä vakavilta?tiedän itsekin että ei nyt kyllä kaikki oo kunnos ku niin kauan ollu jo sairaana,mutta voiko olla esim. lymfooma tai leukemia?olen tosiaan sen 3,5kk tässä ollut sairaana yhtäkyytiä,joten mienaa oikeesti vähä pää hajota ku ei tiedä mikä on..kertokaa jos on pienintäkään apua tai lohtua.
- Kuulostaako oireet tutuilta?Ruoto_