Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Auttakaa!! välikarsinassa tai keuhkoputkessa kasvain??
Miten oireilee välikarsinan tai keuhkoputken kasvain?Minulla takana 1,5 vuoden vatsa ja hengitysoireilu. Hengenahdistus tosin välillä ollut kokonaankin poissa, mutta jotain tuntemuksia rintalastan tietämillä ollut koko ajan. Nyt siis kesän mittaan pahentunut pikkuhiljaa ja viimeiset kaksi viikkoa jatkuvaa hengenahdistusta ja pientä pistävää kipua rintojen keskellä. Kipu vaikuttaa välillä liittyvän asentoon (esim. kyljellä maatessa kun ko. alue joutuu puristuksiin) välillä taas ei. Myös lievää yskänärsytystä on, etenkin uloshengityksessä. Hengenahdistus/paine tuntuu jotenkin oudosti enemmän oikealla puolellarintalastaa.
Keuhkokuva otettiin heinäkuun alussa ja oli ok, mutta olenko ymmärtänyt oikein ettei välikarsinan ja keuhkoputken muutokset välttämättä näy niissä. PVK ja kilppariarvot ok, ekg:ssa oikeanpuoleinen haarakatkos muuten ok.Gastroskopia tehty 06/09 ja löydöksenä vain löysä vatsanportti. Fysioterapiassa käyty, mutta ei apua.
Niin ja ikää löytyy 32v ja olen kahden pienen lapsen kotiäiti. Laihtunut olen reippaasti, mikä on laitettu imetyksen piikkiin. Olo on väsynyt ja kipeä, mutta sekin selittyy kuulemma pienillä lapsilla. Stressi asiasta alkaa olla sitä luokkaa, että pää hajoaa..
Olenkohan oikeasti sekoamassa eli voiko olla kyse psykosomaattisesta oireilusta vai voisiko tuolla rintalastan alla olla jotain ikävää kasvamassa...?
- Auttakaa!! välikarsinassa tai keuhkoputkessa kasvain??neppis