Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Odottavan aika on pitkä!
Kävin lääkärissä. Lääkäri otti useamman näytteen ja tiedot saan reilun viikon kuluttua. Lääkäri ei tietenkään sanonut, että kysessä voisi olla syöpä mutta kun oireitteni takia menin tietenkin nettiin ja vastaan tuli sana syöpä.Nyt olen ihan hajalla. En saa mitään tehtyä, ruokahalu meni sen siliän tien. Oireita tuntuu vaikka minkälaisia. Ja minä olen hajalla joka aina sanoo kaikille ettei etukäteen kannata murehtia mitään. Nukuin päivällä moneen otteeseen ja välillä oksettaa. Mietin kaikkea pahinta vaihtoehtoa enkä millään saa itselleni päähän että jospa tämä ei olekaan mitään vakavaa, onhan niitä koepaloja esim vatsasta otettu joskus ja niistä ei löytynyt mitään. Miksei voisi olla nytkin niin?
Maanantaina pitäisi mennä töihin iloisena ja levänneenä mukavan loman jälkeen. Miten siinä onnistun. Niin tai onneksi toivon pystyväni uppoutumaan töihini. Silloin aika sujuisi nopeasti jos vain saisin yön nukuttua kunnolla.
Jospa olisi jotain rauhottavaa tähän tilanteeseen. Joku pilleri illalla ennen nukkumaanmenoa. Jotenkin tunnen että tämä on hävettävääkin kun näin panikoin. Ei tätä kelle tahansa kehtaa puhua. Mieheni kanssa juttelin puhelimessa mutta en antanut todellisten tunteitteni tulla esiin.
Toisaalta on ihan hyvä olla vain kotona yksin. Saa olla tekemättä mitään ja saa itkeä tihruttaa kun haluaa.
Nyt vain ihmettelen että miten te jo syöpädiagnoosin jo saaneet olette pärjäneet ja jaksaneet. Millä keinoin?
- Odottavan aika on pitkä!Nettitikku
- Re: Odottavan aika on pitkä!Tulevaisuus?
- Re: Odottavan aika on pitkä!Nettitikku