Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...
Ann71 ! Minulla oli 5v sitten kans pelko syövästä kun syöpäsairaanhoitaja löysi kyhmyn rinnasta.Tilattiin samointein aika mammografiaan ja odotin lääkärille pääsyä 3 viikkoa,kun lääkäri teki tutkimuksen kysyi et saako tehdä myös ultran.Ilman muuta saa tehdä ja lääkäri tutki ja tutki ja sanoi et vaikka hän miten tutkisi niin ei löydä minkäänlaista kyhmyä ja syöpään liittyvää,,ihan vain on isot rinnat niin kyhmjä tulee ja menee meillä naisilla.Itkin onnesta kun kuulin tulokset.Nyt tällä hetkellä minulla taas sama rinta kipeänä ja patteja tuntuu olevan useampiakin.Taas pelon vallassa et onko tällä kertaa jotain,mut haluan uskoa et on jotenkin lihakset jumissa ja vetää samalla rinnankin kipeäksi(hartiat,lapaluiden seutu yms tosi kipeät).Mutta olen menossa lääkäriin tiistaina..pelonsekaisin tuntein :( :(. Mut aivan mahtavaa et Sinulta ei löytyny syöpää kun sit perkelettä(sanon syöpää itse perkeleeksi) on kuitenkin niiin kauheen monessa.Pidetään siskot toisistamme ja itsestämme huolta.
- Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...Maija-Helena
- Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...Maija-Helena
- Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...Tassu