Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...
Kiitos Maija-Helena vastauksesta! Nyt on mammografiassa ja ultrassa käyty, ja kystia ovat kuulemma kaikki patit ja nystyrät. Löytyi enemmänkin kun käsikopelolla tunsi, myös toisesta rinnasta. Suurinkin oli vain noin sentin halkaisijaltaan.Pitäisi olla huisin huojentunut olo, mutta vähän epävarma olo jäi. Mitään näytteitä ei otettu, eikä ollut edes puhetta tyhjentämisestä. Olisi tietysti pitänyt itse kysyä, mutta tohtori oli niin "kystia, täysin vaarattomia, kiitos ja näkemiin" ja takinhelma heilahti ennenkuin ehti kissaa sanoa.
Lähinnä mietityttää se että millä tuolta kaikkien nystyjen ja pallukoiden seasta mitään pystyy itse jatkossa tarkkailemaan? :/
Noh, ollaan nyt tyytyväisiä tähän tällä erää, hyviähän nuo uutiset kuitenkin oli. Tässä on tutkimuksia ehditty jännätä niin pitkään että ehkä kestää hetken aikaa ennenkuin pystyy olemaan taas ihan levollisin mielin. :)
Syysterveisin,
- Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...Maija-Helena
- Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...ann71
- Re: Pieni patti ja vielä pienempi patti...Maija-Helena