Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Hyviä uutisia!

Nyt sitten ollaan siinä pisteessä, että mitään akuuttia ei minulla ole, eikä mitään vakavaa. Minulle soitettiin tiistaina sairaalasta. Oma lääkärini oli lomalla (valitettavasti), joten hänen sijastaan soitti mieslääkäri. Inhottaa aina, jos joku muu, kuin se hoitava lääkäri soittaa, kun ne eivät tiedä minusta yhtään mitään, muutakun papereiden perusteella, mutta liian vähän. No kuitenkin tämä mies sanoi minulla olevan kaiken ok. Hän kehoitti minua käymään kerran pari vuodessa tk:ssa verikokeissa muuttuvien arvojeni takia, sekä itsenäistä imusolmukealueiden tarkkailua/tunnustelua aina silloin tällöin..sitten voin taas tulla sairaalaan, jos huomaan lisää patteja tai kasvua. Paperit lupasi lähettää minulle kotiin tässä lähipäivinä, jotta saan niitä ottaa terkkariin mukaan aina kun menen. Puhuin hänelle vatsavaivoistani, jotka hän sanoi ensin olevan ohimeneviä, johon totesin minulla niitä olleen nyt jo päälle puoli vuotta, jonka jälkeen hän laittoi ne jylläävien naishormoonien piikkiin, samoin kuin lämpöilyyn ehdotti vain lääkkeitä, jos kamalan korkeaksi nousee ja väsymykseen voin pyydellä sairaslomaa.. Olo on kyllä ihan huojentunut näistä hyvistä uutisista, ettei tarvitse pelätä enää sitä pahinta tai ettei kyseessä ole mitään akuuttia, mutta mitä teen oireilleni. En voi koko elämääni vain syödä särkylääkkeitä ja pyydellä saikkua töistä tai käydä verikokeissa, kun ei niille arvoille kuitenkaan voi tehdä mitään. Lisäksi harmittaa, etten vieläkään tiedä, mikä minua vaivaa. Nyt olen jo miettinyt, olenko vain hieman pimeä vintistä, vai mikä tämän homman nimi on. Olen kyllä harkinnut vielä jossain välissä käyväni ihan yksityislääkärillä, josko hänellä olisi ehdottaa jotain. Olen kuitenkin sen verran kauan näitä oireita kestänyt, etten voi jättää sitä näin. Tosin tiedän että asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella, varmasti myös tässä tapauksessa, vaikka siihen voi mennä aikaa monia vuosia. Yritän ajatella positiivisesti! Mutta hyvää, jo kovasti lähestyvää kevättä/kesää teille kaikille tänne. Hyviä vointeja ja voimia! Pitäkää huolta toisistanne! Minustakin varmasti kuullaan vielä! Terveisin: Samaria
Samaria | 29.4.2010 klo 13:45:48