Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Patti ihan selkärangan vieressä
Minulla oli normileikkauksen jälkeen epiduraalikipukatetri selässä kolme päivää. Siitä on jo aikaa. Kohdalle nousi laajempi kipualue katetrin poiston jälkeen. Se meni pois, mutta nikaman päälle ja viereen on kasvanut peukalonpään kokoinen patti, ihan kuin nikama itse olisi suurempi, mutta eihän se ole voinut suurentua, kyse on pakko olla patista. Se on kuitenkin niin arka, että selällään oleminen sattuu ja myös istuminen tuolissa, jonka selkänoja osuu pattiin. Eihän kipukatetrista kai tuollaista voi seurata? Onko em. juttu voinut provosoida pahanlaatuisen kasvaimen selkärangan viereen? Patti on ollut jonkinkokoisena olemassa leikkauksesta lähtien, mutta jämähtänyt nyt tuollaiseksi. Eikä tunnu häviävän mihinkään. MInulla on ensi kuun lopulla lääkäriaika, mutta onkohan odotusaika sinne liian pitkä; meinaan, jos tuo on jotain pahanlaatuista ja ärhäkästi kasvavaa? Voiko syöpä alkaa tuollaisesta mitä kerroin?- Patti ihan selkärangan vieressäollakovaiko
- Re: Patti ihan selkärangan vieressäollakovaiko