Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Papa luokka 3

Hei!
Meillä on lähes kaikilla tapana pelätä aina pahinta, kun jotain on löytynyt. Papan 3 luokka ei kuitenkaan vielä tarkoita, että sinulla on syöpä, eikä välttämättä edes esiaste. Hoitaa se tietysti pitää, ettei siitä kehittyisi syöpää. Näillä pastoilla on aiheesta aika paljon keskustelua, ja löydät niitä laittamalla viestihakuun vaikka sanan: kohdunkaula niin sieltä tulee viestejä, joissa aiheesta on kirjoitettu. Siellä on keskusteltu Loop-hoidoista ym., millä näitä solumuutoksia nykyään parannetaan.

Faktatietoa papakokeesta, kohdunkaulansyövästä ja sen hoidosta löydät näiltä sivuilta, kun menet kohtaan tietoa syöpätaudeista, ja valitset sieltä kohdunkaulansyöpä.

Kohdunkaulansyöpäkin pystytään nykyään hoitamaan hyvin, joten sen saaminen ei ole enää samaa kuin kuolemantuomio. Olin itse 35-vuotias, kun minulla todettiin kohdunkaulansyöpä, siitä on aikaa melkein 13 vuotta, olen siitä parantunut ja hoidot ovat sen jälkeenkin kehittyneet kovasti.

On ihan normaalia, että sinua pelottaa, kun ei tiedä, mitä on tulossa. Löydös oli kuitenkin vasta luokka 3, ei 4 tai 5, joten jos syöpä löytyy, niin todennäköisesti se on niin alussa, että pystytään hyvin hoitamaan. Kirjoittele kuulumisiasi. t. Ellinoora
ellinoora | 19.9.2006 klo 15:28:28