Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Onko ketään jolla kovia alaselkäkipuja?

Kiitos vastauksestasi katjuskainen! Paksunsuolen tähystys meni hyvin, mutta syytä vaivoihini ei löydetty tässä tutkimuksessa. Tosin koepalojen vastauksia en ole vielä saanut. Tutkimus oli helpompi kuin osasin kuvitella, varmaankin hyvän esilääkityksen ansiosta! Olen menossa yksityiseen magneettikuvaukseen alavatsasta, jossa varmaankin näkyy mahdollinen endometrioosi. Vieläkin kovat kivut jatkuvat ja olen todella toivoton välillä tai aika useastikin. Pelottaa tosiaan, että mikä tässä on, kun kivut on kovat eikä mikään auta, paitsi kovat särkylääkkeet. Tuntuu toivottomalta, kun ei apua saa mistään.Ja vielä enemmän masentaa se kun urologi jonka pitäisi tutkia virtsarakkoni oli laittanut minut kiirreellisyysluokkaan 3. En voi uskoa todeksi. Olen kärsinyt kovista kivuista tammikuun lopusta lähtien ja sitä ennen pitkään lievemmistä kivuista. Kuinka kauan pitää sairastaa että laitetaan kiirreellisyysluokkaan 1?
Saanko kysyä, että mitä sinulta leikattiin ja juuri endometrioosin takiako? Jos olet sama henkilö kuin eräällä keskustelupalstalla samalla nimimerkillä, niin ollaan mahdollisesti aikaisemminkin vaihdettu kuulumisia. Jos mä vielä joskus pääsisin näistä kivuista eroon ja olisin terve ihminen, niin olisin kyllä maailman onnellisin, mutta ilman apua se ei onnistu. Mutta hyvää kevättä kaikille ja varsinkin sinulle katjuskainen! Kirjoittele muulloinkin! Mitä muita oireita sinulla oli? Terv. kipuilija
kipuilija | 3.5.2009 klo 21:54:37